God morgon

Skrivet den 2009-01-17 klockan 08:04:47
Jag sov bra inatt och barnen också, men stackars Johan fick jätte ont i magen igår kväll så han låg på soffan, jag vaknade i natt av att han kräktes och då inte av att han mådde illa utan av smärtan=(
Han har haft så här två gånger tidigare och varit på NLÄ men det hittar inget fel, jag tror (och många med mig) att han har lätt att få tarmvred, inte helt men ett veck på tarmen, för undertiden han har så här ont så kan han inte bajsa eller få ut gaser. Sist gång hade han ätit bakad potatis som inte var klar och det är väldigt hårdsmält, min moster berättade om en som åt förmycket rå morot och fick tarmvred. Vi får väll se hur det blir här på fm.
Idag hade jag tänkt åka och handla, men nu får jag se hur Johan mår..trist jag vill iväg en sväng!

Jag har blivit utmanad igen hehe av Elin! Skriver den när jag käkat lite=)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback