God morgon Söndag

Skrivet den 2009-01-25 klockan 07:33:24
Jag sov gott inatt, Nicole vaknade vid fyra och ville sova med mig så gick vi upp halv sju!
Jag ska snart ut i köket för att göra iordning nått gott att äta till mig och Nicole.

Vi kommer åka till min mamma nu på fm för att ge henne refil kort så hon kan ringa, sen så åker vi hem till johans mamma o pappa för att Nils ska få lunch för här hemma stänger dom av stömmen... EN SÖNDAG??!! 
vi kommer nog vara kvar där sen ett tag för det ska bli middag där och sen kommer Johan och fredrik på kvällen!
Nicole får ju leka med kusinerna och det är kul=)

Nu ropar min mage, hehe

Ha en jätte bra söndag

puss
  

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nu har jag sammanställt 20 nya frågor som du hittar i min blogg =D Delta gärna!

2009-01-25 | 13:31:40
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Renée (wilmisen)

Nyfiken: Hur har det gått på jakten? Var det i Halmstad han jagade? Hinner du jaga något förresten?

2009-01-25 | 20:06:56
URL: http://stenberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback