Fredag, fredag

Skrivet den 2009-01-30 klockan 10:44:54
Åkte ut till mamma igår för att hon skulle skriva under papper till radiotjänst.
Det blev lite mer, för när jag ringde så ville mamma ha hjälp med sitt bankomatkort (sitt nya)
Hon tappar ju bort alla kort och kan ju inte ta ut nya då hon inte har legg..snark!
jag hjälpte henne iaf på posten så nu kan hon ta ut pengar igen.
Hon ringde till mig och min moster för nån natt sen och då va polisen på väg ut igen, samma historia som alltid.
jag väntar på remissen som gärna får komma NU! Känner att det kan vara en stor räddning för mamma!

lite dåligt på fottofronten..jag är ju en kass fottograf, hehe men lite vanliga bilder sa jag ordna=)
Idag ska jag städa och så ska jag till banken och sätta in pengar och få ut en ny dosa för Nicole tryckte på min förra så den nu är blokerad..inte så bra när räkningarna ska betalas.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback