Frågor

Skrivet den 2009-01-26 klockan 22:04:23
Dessa frågor kommer från Sofis blogg=)
Nya frågor varje månad!


1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?

Ja, det måste jag säga att jag är!

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?

Häst, katt, hund och en råtta..blää

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?
Nä, det hade jag inte velat, fast jag skulle vilja vara kille för en dag, hehe


4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?

Självklart lejonkungen

5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?
Att få mamma frisk, fast det kanske är mer en önskan...


6. Är du allergisk mot något?

Lite smått mot mjölk

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?

Ja, till stor det iaf

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?

Skura golven

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?

Hästar, ridning

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?

Nej

11. Står du helst framför eller bakom kameran?

BAKOM!!

12. Sjunger du i duschen?

Har hänt

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?

Tog när jag var gravid

14. Vilken sorts frukt åt du senast?

Banan

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?

nepp

16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
BLOND!

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?
God mat, trevlit sällskap och ingen stress


18. Brukar du handla på kredit?

Aldrig

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?

Hahaha näää det har jag inte (En av få)

20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Läsa mer bloggar


Jag vill att alla som läser detta svarar på dessa frågor, det är så kul!!
Skriv gärna att ni tagit dom här=)

Kram

  

Kommentarer
Postat av: Sofi

Roligt att du ville vara med :))

2009-01-26 | 22:13:07
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Elin

Ska skriva den sen :)



Jag har fått en utmaning på min blogg som du gärna får göra om du vill.

2009-01-27 | 11:39:46
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback