Fotografera

Skrivet den 2009-01-16 klockan 10:48:52
Jag skulle jätte gärna villja lära mig att fotografeta, jag har en bra kamera en olympus 500 med två objektiv. Jag testar ju lite ute på naturen och så självklart på barnen. Det är ju inte kameran som gör fottot utan fotografen och jag är ju kass! Har kollat runt en hel det på andra bloggar och vissa är ju helt underbara på att fotta! Borde finnas kurser att gå...eller? Hur blir man duktig? Fotta, fotta och fotta kanske...
Sen kan man ju ha program på datorn också så det går att fixa till bliderna och det har jag inte eller vänta, det har jag nog men vet inte hur man gör. Jag får nog leta lite nu och se om jag hittar en kurs i närheten=)
  

Kommentarer
Postat av: Anna

Läsa instruktionsboken och sen prova sig fram med olika inställningar, perspektiv och ljus kommer man ganska långt med tycker jag!

2009-01-16 | 18:43:50
URL: http://litenoettrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback