Förändring?

Skrivet den 2009-01-11 klockan 09:36:53
Jag var ute hos mamma igår och gav henne ångest medicin som jag haft i reserv och hon värkade rätt klar. Hon ville att jag skulle få tag i psykjouren, men det var upptaget hela dagen. Sen på em när jag försökt och försökt ville hon att jag skulle leta fram telefonnr till Mobila teamet i Trollhättan. Hon ringde till dom men var tvungen att besöka en läkare som ordinerar mamma att de kan komma att besöka henne, eller hur jag nu ska förklara! Då villa mamma återigen att jag skulle kolla efter ett nr och då till Psykakuten på NÄL, dit skulle hon ringa nu på morgonen så får vi se om de vill att hon ska komma in eller hur dom gör!
Vist har hon fått vändningar förr men jag hoppas att hon värkligen vill ha den hjälp hon söker nu och att hon får den hjälp hon behöver!
  

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas ni får den hjälp din mamma behöver och förtjänar.

2009-01-11 | 12:17:17
URL: http://enligtemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback