ET!

Skrivet den 2009-01-01 klockan 20:54:12
Ikväll går ET, jag pratade om den filmen för bara några veckor sedan, när allt känndes så trist och jag skulle behöva gråta men det kom inga tårar, då kännde jag att ET hade passat så bra att se för någon annan film som jag gråter mer till finns inte, det var den första filmen jag grät till när jag såg den för första gången. Så nu ska jag duka upp med ost, kex, dricka och en rulle papper, så ska jag gråta till ET! Är det mer vanligt att tjejer gråter till filmer? eller är det bara olika personligheter? Jag är väldigt mycket för att gråta, fast nu unter graviditeten och ammningen är jag ju mer blödig och gråter ju nästan till vad jag än ser!
Hoppas eran kväll blir bra vare sig ni ser ET eller inte!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback