Arg..

Skrivet den 2009-01-23 klockan 13:08:02
samtalen fortsatte igår kväll och mobila teamet hade inte varit ute och gett mamma stesolid utan det hittade hon på. Hon sa även att de skulle komma igen, men det stämmde inte. På morgonen ringde hon till moster Annsofie och sa att hon var sönderslagen och till mig sa hon att jag skulle hämta henne NU!! så jag åkte iväg, sjuk..men när jag va framme hade mamma tagit sig till mormor på egen hand...jag blev arg och det värkade som hon föreställer sig saker som inte händer och hon har inget minne kvar...hon har supit bort hjärnan!

jag pratar med VC nu, hoppas på lite klarhet om medeciner och ev en skasllrönken (CT skalle)
  

Kommentarer
Postat av: Renée

Tråkigt med din mamma... hoppas det löser sig.

Är Nils bättre nu?



/Renée (wilmisen)

2009-01-23 | 14:43:47
URL: http://stenberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback