2009

Skrivet den 2009-01-01 klockan 10:57:17
Januari, rätt skönt att slippa November och december, nu är det mot våren=) jag hör redan hur kåltrasten sjunger i en grantopp, så härligt jag vill ha vår NU! Men, här har ju inte äns vintern börjat...ingen snö, Johan har inte plogat en enda gång, det slår väll till i februari som det brukar och blir väll två meter snö i mars när jag fyller år! men lite snö kan det ju komma så Nicole får leka lite, men låt den komma nu då, för i Mars vill jag ha vår!

Vad händer er 2009?
Jag har det rätt obestämt vad som händer 2009..vi får se, beroende på hur tidig Nils är så kanske jag börjar plugga i höst, vi får se, men då blir det bara ett ämne till en början och sen fullt våren 2010.

Jag hade gärna visat er fina kort på kvällen igår men kameran hade inga batterier så, ja..det blev inga kort, skit!

Idag blir det tvätt och städ och sen middag hos Johans mamma o pappa så Nicole får leka med kusin Axelina som bor i blekinge i vanliga fall.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback