Söndag

Skrivet den 2009-02-08 klockan 10:17:53
Igår hade vi barnkalas för Nicole, det var roligt!
Föst lite lek och sen en massa glass och paket, sedan fiskdamm=)

På kvällen kom några vänner och åt middag, Nicole lekte med deras son, och det blev en mycket lyckad kväll.
Telefonen var också tyst vilket var en fördel!

Jag var ute igår på morgonen hos mamma då hennes kille ringde kvällen innan och allt va galet...mamma skulle ta livet av sig och hon var jätte arg och hotfull, ingen mer än polisen kunde åka ut och mamma vägrade att mobila teamet skulle komma, men jag ringde aldrig till polisen..jag kännde att det inte skulle göra någon nytta. Mobila teamet skulle ut i går kväll och titta till mamma men jag har inte hört nått! mammas hund är jätte dålig och hoppar på tre ben, mamma va i så dålig att hon inte mäskt av vilket ben hunden va halt på! Hunden hade inte kissat och hade inget vatten, och mamma bara skerek! jag ska kolla vad som händer idag då de va i kontakt med en vett igår med behöver iväg till en större klinik!

Johan är ute och jagar i gryt (inte med Niquita) sen ska vi iväg och handla och jag ska skriva nytt kontrakt med stallet!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback