Lördag

Skrivet den 2009-02-21 klockan 10:21:29


Vad ska det bliav idag? pulka åk kanske?
Nils sover nu och sen blir det lunch så efter det tar vi nog en sväng till en backe så Nicole får leka i snön!
I morgon kommer det mer snö, eller redan i natt ska det komma massa snö så Johan kommer få ploga en hel del så vi får passa på att busa med pappa medans han är hemma!

Mamma har jag inte pratat med idag, skönt..men jag måste ringa henne sen och fråga om hhennes hund fått de den ska ha..men hon blir väll arg och skriker....

jag funderar på att få tag i någon att prata med, då medar jag typ terapi..men jag söker utan att finna...är ju rätt grön på detta så jag fattar inte..får väll gå via VC annars?? hmm får se!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback