God morgon onsdag

Skrivet den 2009-02-11 klockan 10:20:39
Kalaset blev bra igår, Nicole fick mycket fina saker, en massa kläder, docksäng med täcke, glasfat, cykelhjälm, rittavla i magnet, klocka, blommor..tror det va allt;-)
Fick samtal från min ena moster igår kväll...mamma hade tydligen tagit mormors pengar som hon skulle ha idag för mormor skulle till tandläkaren!! mamma hade inga pengar kvar!! jag blir galen, den va den 10:e igår och det finns INGA PENGAR! Hon har inte sin hund försäkrad och var hon vett med det bakbenet som hon är mycket halt på..tydligen ett ledband som är av och vet tyckte att hon kunde vänta i två vekor och sen avgöra om hunden ska tas bort! mamma hade ju sagt till mig att om ledbandet va av så skulle hon inte lida mer utan få somna in..nu kostar det en MASSA PENGAR som mamma INTE har!
Om mamma tar bort hunden och de två katter som hon inte vill ha kvar behöver vi bara ett hem åt den lilla svarta långhåriga kattungen..ja, eller katten sen kan mamma flytta till marierovägen!! Hurra!! (om hon går med på det, men tak över huvudet har hon inte länge till)

På tal om djur så han Niquita fått blid i urinen igen..fast kuren inte är avslutad än...ringde vet i morse och har nu häntat en ny medecin som jag hoppas tar kål på det! Om det inte hjälper sla vi få remiss och ta UL på blåsan!
Snälla, Snälla Niquita bli bra!!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback