Fredag

Skrivet den 2009-02-06 klockan 09:25:44
Det är vitt ute, jätte fint=)
Vi ska åka pulka sen och leka medans snön ligger!
Johan är iväg och plogar HELA det stora snö området...det betyder att han nu jobbar i ca 15 timmar..och vi ska ha barnkalas i morgon och middagsbjudning, hur ska jag hinna handla? Lite smått panik..

I går kväll ringde mormor och var orolig för min mamma då hon ringt och varit konsitg. jag pratade med mamma på kvällen och hon hade då pratat med polisen (enligt henne själv) och de va på väg, hon var livrädd och orolig. Sen på natten ringer hon mig igen och säger att hon har just pratat med polisen och att de är på väg..jag försöker få svar på vad som hänt och hon säger bara att killen fått frispel och nu är hon livrädd. Hon bler sen arg på mig och Johan för att johan kommer bli sur (vilket inte stämmer) jag förklarar att det inte handlar om detta utan att han (och jag) var arga då jag åkt ut för att hämta henne då hon var rädd och hon då åkt! mamma blir bara mer grining och säger att Johan får vara hur sur han vill för detta handlar om liv och död! jag försöker förklara återigen att vi INTE är sura men det går inte in..hon avslatar med att slänga på luren! Ska jag vara ärlig så har jag inte ring henne idag, då jag vet vad som händer och jag årkar inte kasta mig iväg idag med båda barnen!
  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Vill önska en riktigt riktigt härlig helg!



Många kramar Jenny

2009-02-07 | 15:13:44
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback