Frågor!

Skrivet den 2009-02-25 klockan 22:05:44
Nu kommer dom=) Månadens frågor från Sofi:

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?

Jag var busig men jag var snäll

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?
hmm... sol


3. Vad tror du att du gör om 5 år?

Jag tror jag jobbar med något av alla mina dröm yrken

4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?

Sällan

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?

Oj, svårt!

6. Hur är du klädd just nu?
svarta byxor och grön topp


7. Hade du någon favoritsyssla som barn?

Näää..inte vad jag kommer på..

8. Har du åkt ambulans?
Ja, både som sällskap och sjuk


9. Vilken är din favoritalkoholdrink?

Redbule/jäger

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?

Franska

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?

Bara små, inte typ Arvika mm..

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?

nepp

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?

Inte fått nått konstigt

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?

Oftast

15. Vilken film såg du senast på bio?

Beck

16. Kan du nämna tre skånska ord?
ha, ha..näää


17. När känner du dig som snyggast?

När jag fixat mig lite=) detta ska gärna vara på fm/middag..
jag är inte snygg på kvällen...

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Näää, jag har min peng från FK och inte ett öre till


19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?

April bus för mormor och morfar=)

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
 Kent Love Undone!

Alla läsare uppmanas att göra dessa frågor=)
Skriv till mig när du svarat!

  

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska svara på dom sen när jag har lite mer tid :)

2009-02-26 | 11:41:39
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofi

Kul att du ville vara med :)

2009-02-26 | 17:22:58
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Martiina

Har svarat =)



Ses på lördag!



Kram

2009-02-26 | 18:52:53
URL: http://sorgflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback