Fan,fan..

Skrivet den 2009-02-20 klockan 20:47:22
Nu ringer hon igen, packad som ett as och skriker på mig!
Mitt hjärta går i tusen bitar, hur kan hon göra så?

Nu är hon hysterisk över sin hund som inte får medecin, men det får hon, Hennes kille som var den som brydde sig om hunden när hon blev sjuk och fixade med vet mm hade åkt ut i morse och sett till att hunden fått en tablett och gett mamma en som hunden skulle ha nu i kväll och i morgon kommer han igen!
Mamma är nu helt galen och ska få ut en vet..förstår inte när jag förkalarar och minns inte nått efter en minut!
Hon blir arg och ber mig fara åt helvette!!
Min mamma...min mamma säger så varje månad...varje månad får jag höra att jag är en värdelös dotter!!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns är om du behöver prata av dig!



Du är INTE en värdelös dotter, det vet du.

Det är alkoholen som talar, inte hon!



KRAM

2009-02-26 | 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback