Alla Hjärtans Dag

Skrivet den 2009-02-14 klockan 10:29:31
Niquita var ju på Skara djursjukhus igår och det visade att infektionen INTE hade spridit sig till njurarna..puh..
Vet tyckte att vi skulle ge det över helgen och om de inte var bra på måndag kontakta de i Brålanda och se vad odlingen sa och då kunna sätta in en behandling för just den bakterien, ev sluta med medecinen och göra en ny idling och utgå från den!

Alla hjärtans dag då! Jag och Nicole har just bakat en sockerkaka, mums=) den står nu i ugnen!
Johan är och jagar gryt med några kommpisar men jag hoppas att det inte tar hela dagen!
Vilket vackert väder!! Underbart! Jag har lust att gå ut och mysa i naturen!

Ikväll ska vi äta vildsvin! Första gången för båda! jag hoppas jag lyckas med den!
Det blir en liten stek i rödvin, enbär och timjan + lite annat!
Potatis halvor i ugn tror jag det blir till! Gott!
  

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att infektionen inte spridit sig!



Hoppas att ni också får en fin dag!

Kram Elin

2009-02-14 | 11:09:48
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback