Söndag!

Skrivet den 2009-08-23 klockan 08:50:40

Tänk att det aldrig slår fel..varja gång Johan sover borta så vaknar ett eller oftast båda barnen mitt i natten och ska sova i sängen med mig, i natt vaknade Nils vid 3 och grät, så han fick sova brevid mig. han sover dock inte lika länge på morgonen när han sover inne hos mig, så vi gick upp 06.30, annars brukar Nils sova till 9. Nicole vaknade vid 7 och vi satt och tittade på Pippi på rymmen som gick på tv=)

Jag trodde att vädret skulle bli bra idag, men för en stund sedan regnade det...fast nu är det sol igen, får ta en titt på Yr.no Skulle vara kul att gå ut i skogen idag, för att leta svamp! Johan kommer hem idag fast senare så jag får ta med barnen ut, det gillar Nicole=)

Mobilbilder från igår..



Nicole tyckte att hennes flätor va såå fina=)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback