Jaktkläder

Skrivet den 2009-08-23 klockan 10:53:47
Kräsen som jag är och med de lilla utbud som finns till tjejer är jag nu kluven i valet av nya jaktkläder till hösten!

Swedteam har ett snyggt jaktställ, där det är en tjej på bilden med både byxa och jacka, men sen finns det inte storlekar till dam på jackan??

Byxa Hermelin Dam : Lady - Grön  - Läs Mera...             Jacka Bäver Vildmark - avtagbara ärmar - Grön  - Läs Mera...      
Swedteam    

Pinewood Har ett snyggt damställ, men frågar är om det blir för tungt? Sen vill jag även ha kläderna när jag tränar hundarna mm...

Pinewood
    
    
                                                                                                                                  
  

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad kul att det är fler "stormagade" som jagar/de :-) Och visst är det mysko det här med bra jaktkläder, som kvinna är det svårt att hitta, speciellt om man har lite former, som pojkflicka är det lite lättare. Och som gravid omöjligt. Tur jag har en stor karl att låna av. Nu ska jag kolla runt i din fina blogg och se om jag hittar några jakt/natur/hund inlägg! Ha det gott!

2009-09-03 | 14:26:17
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback