Ute i solen..

Skrivet den 2009-04-07 klockan 14:54:05
Har halkat efter... jag har inte haft tid att blogga!
Solen skiner och allt är så underbart ute och på kvällen är jag ur trött hehe!
Igår va mamma här! Hon var nykter och mycket trevlig=) Nicole var överlycklig och vi trimmade Niquita så nu är hon vår fin..ja, eller fin vet jag inte för det ska allt växa ut lite så hon inte blir så kal, men nu är hon ingen lurv tuss iaf=)
Bliler kommer...
Vi har även börjat bygga ett vind skudd nere vid grytet så där händer det lite också=)
Nu ska jag ut igen!
  

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är ett gott tecken om man inte har tid att blogga, känner ibland att man kanske spenderar för många timmar här ;)



Kram

2009-04-07 | 15:15:02
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback