Lördag morgon

Skrivet den 2009-04-04 klockan 08:35:46
Åh, vad härligt! Solen lyser idag, den årkande sig igenom igår em också men nu så skiner den för fullt redan! Nils är mycket piggare idag, det är skönt, han sov hela natten!
Idag är Johan iväg på jaktstig, jag hade velat med men kännde väll inte att jag hade tid. Jag och Nicole ska på bio idag=) Vi ska se Pettson och Findus, Nicole har aldrig varit på bio så det ska bli kul! Det är ju lite med delade kännslor som jag går på bio i detta väder, men jag lovade Nicole redan för nån vecka sen och jag vill gå innan filmen slutar visas på vår biograf. Efter bion ska vi grilla vid grytet, och försöka få det färdigt=)

Ha en bra Lördag!
  

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt med sol!

Här är det bara grått och trist, men det är i alla fall plusgrader så lite snö far ju ändå :)



Kram

2009-04-04 | 11:03:49
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Mirry

Snygg blogg du har!



Spana in vem som vann Veckans Blogg och anmäl din snygga blogg till nästa veckas tävling!



Veckans Blogg belönas med ett inlägg samt en länkning!

2009-04-05 | 16:31:12
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback