Långfredag

Skrivet den 2009-04-10 klockan 10:46:10
Härligt med sol=)
Jag och Nicole har varit ute och plockat ris och satt fjädrar och ägg i och en fjäril, det blev fint!
Jag påskstädar, det behövs!
Igår började det strula med mamma igen, men nu har det varit tyst en stund..jag blir så trött på henne!

Johan jobbar nu sen ska vi handla och i em ska Johan och Niquita åka till ett vildsvinshägn, jag får nog vara hemma med barnen för det blir mitt i Nils mat tid. I morgon ska vi på påskmiddag, mums!
På måndag ska vi skjuta lerduvor, hehe det ska bli kul, jag är värkligen kass på duvorna, så träning skadar inte!
Sen är det ingen is så vi ska gå ut och jaga bäver någon kväll med, det blir mycket att hinna med nu!
Nä, nu ska jag skura...

GLAD PÅSK!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback