Kusiner på besök

Skrivet den 2009-04-17 klockan 13:47:35
Nu har barnens kusiner kommit ner från Värmland, vi har varit hos farmor och fikat på fm och nu har jag handlat och Johan lämpar fram lite mer jord på tork. Senare blir det till farmor och farfar igen för middag =) gott!
Kusin Fredrik hade med sig sin jämt valp..eller ja.. han va rätt stor nu;-) så fin! Jag ska försöka komma ihåg att ta kort sen!
Ikväll ska vi jaga bäver, eller iaf Johan och Fredrik, jag får se hur jag gör..Nicole går ju att ha med, men det är värre med lille Nisse...
I morgon blir det gryt bygge igen, och grillning, gott det med!

Ha en underbar fredag!
  

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Va roligt med besök av kusinerna!

Hoppas att ni har haft en fin dag!

Kramar

2009-04-17 | 14:40:37
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback