hmm..

Skrivet den 2009-04-22 klockan 21:29:38
Ja, jag är ju ingen trogen bloggare...
Just nu är det fullt upp på dagarna och jag försöker få ordning på mitt pluggande och dagis, vilket inte är det lättaste!
jag kommer ju börja i aug men då är Nils bara 1år och det känns tidigt att sätta in honom på dagis då, fast det kommer bara vara ca två dagar i veckan...jag vet inte..känns veligt just nu..och vad ska jag bli då?

Underbart med vår ute..och ja..jag har massa fina bilder i kameran på gryt mm..men den är i bilen och jag hara inte tid att lägga över dem till datorn just nu..eller jag är väll lite lat, hehe

Ja, idag fick jag en glad nyhet! Kent ska släppa sitt 8:e album=)

  

Kommentarer
Postat av: Renée

Alice ska börja dagis i september. Tycker också hon är liten, men det ska ju vara lättare att skola in när de är så små än vid 1,5 år. Man får trösta sig med nåt ;) Och två dagar i veckan är ju inte alls mycket!



Roligt med pluggande - vad lutar det åt för något?



Kent! De lyssnade jag jättemycket på när jag var yngre. Tack för tipset - måste nog ta mig en liten lyssning på dem! ;)



/Renée

2009-04-22 | 22:01:26
URL: http://stenberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback