5år!

Skrivet den 2009-04-15 klockan 07:32:19
Idag har jag och Johan varit tillsammans i 5år, vad tiden går fort, det känns inte som 5år.
Jag har en överaskning till Johan ikväll=)

Ihelgen var vi och firade påsken hos Johans mamma och pappa, det var god mat och Nicole vräkte i sig godis, hehe! Hon blev lite febrig på Lördagen och söndagen men blev fort bra igen!
I måndags sköt vi lerduvor, vilket inte gick så bra för mig..mer träning... jag får inte till en bra anläggning med mitt gevär
=( Kommpisen Johan som kan det där bra ska komma när vi skjuter nästa gång (hoppas i helgen) och se om han hittar felet!

Hoppas helgen var bra för er!
Nu ska jag klä på barnen!
  

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Grattis på 5-årsdagen :)

Kram

2009-04-15 | 08:44:48
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Va roligt med bio!

Vad ska ni se för film?

2009-04-15 | 09:24:57
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback