40,2...

Skrivet den 2009-04-03 klockan 10:39:00

Inatt hade Nils 40,2 graders feber, hua! Han var orolig hela natten och jag fick inte så mycket sovtid för Nicole skulle också sova i vår säng och när Nils var orolig så vaknade hon och pratade en hel del.
Nu sover Nils och Nicole har just hjälpt med att baka en sockerkaka, gott=)

Det är jätte trist väder ute, tror att det är rätt fint men det ligger tjockt med dis så det ser så där grå trist ut.
Det har varit så skönt de senaste dagarna men sol. Igår kväll och vid fem i morse så hörde jag koltrasten sjunga och för mig är det vår när jag hör den!

Hoppas ni får en bra fredag!

  

Kommentarer
Postat av: Elin

Läskigt med hög feber, men tur att barn klarar högre temperaturer än en vuxen...hoppas att febern gått ner och att han kryar på sig snart!

Kram

2009-04-03 | 11:07:49
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Renée (wilmisen)

Stackarn... Håller tummar och tår för att han ska bli frisk snart igen!

2009-04-03 | 21:36:20
URL: http://stenberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback