Hej

Skrivet den 2008-09-10 klockan 12:36:13
Så, nu har jag också skaffat mig en blogg, som många andra! Jag har länge funderat över att skaffa en men inte kommit mig för att göra det, men så i förmiddags så läste jag en blogg som fick mig att bli arg och då tänkte jag att jag också ville skriva ner mina tankar och hur jag känner så att andra kan ta det av dem.

Ja, vad jag blev arg över va hur vissa tycker och tänker om VARGEN, att vi på landet minsann ska skylla oss själva och am vi vill slippa vargen skall vi flytta till storstan, VA? Som om alla skulle få plats där, och alla hästar, får och kor?! Nä, det löser inte vargfrågan, vi vill också kunna vara ute med våra djur i skogen, utan vargatacker. Vi har inte för lite varg i Sverige vi har för mycket, på tok för mycket! Om vi inte gör något nu kommer detta sluta i att ingen kommer ha kvar sina djur, inga öppna landskap och ingen svensk producerad mat, vill vi ha det så?
Jag återkommer i detta ämne senare!

Skriver också om min familj, stor och underbar älskar alla otroligt mycket. men jag har endel svårigheter med den också vilket jag kommer skriva om här, måste få ur mig allt!

Så, slutskrivet för första gången.. Ikväll skall jag till en kär vän och bara ha det gott:-)

Tack för mig /Zandra
  

Kommentarer
Postat av: Martiina

Hej gumman.

& välkommen.!!

Håller helt & hållet med dig i det du skriver...



Krama familjen...



Kram martiina med familj

2008-09-10 | 15:38:23
URL: http://myfairyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback