Hata förkylningar

Skrivet den 2008-09-16 klockan 18:11:07
Nu är jag förbannat trött på att vara sjuk, fick en elak fökylning när Nicole började dagis igen och jag hostar än, hostat i  fem veckor nu och så kommer det igen..bläää nu är jag sjuk, Johan, Nicole och Nils och så skall jag vara pigg och glad som vanligt.. säket! Till helgen måste jag bara bli frisk för vi skall bo i husbil men familjen, uppe i Årjäng för då är det marknad och trav och en massa supa för de som kan, hoppas inte Johan dirkcer för mycket för det pallar jag bara inte. Jag tål inte fulla mäniskor så bra längre, tänker bara på mamma och allt jävla elände, inte lätt att försöka vara go o glad när jag bara blir acklad av allt fullt folk...

Snark vad trist det är här hemma på dagarna, jag har ingen att prata med..och så kommer vinten..mörkret och kylan fan hur skall jag överleva? jag behöver en solsemester men när skall vi ha tid med det?? Johan jobbar ju heeeela tiden..och flyga med Nils när han e så liten e kanske ingen bra idé, vi får nog ta semester när vi blir 65 men om jag känner johan rätt så jobbar ha då med, fast å andra sidan kommer jag att dö vid 53 år ålder så jag borde ju åka innan..

Nicole är så trottsig så det är inte sant, hon säger emot hela tiden, det tar kål på mig..att försöka hela tiden men bara få skit..så blir jag sur och då blir hon bara värre..gäller att vara glad med bestämd, då går det bra..emn ven fan e glad hela dagarna när men e trött, hungrig, ensam o nu sjuk??

Jag vill ut i skogen, jaga och plocka svamp..så vill jag handla kläder och ridsaker och vara mer med men häst..jag vill vara ego..få lite rolig tid..köpa nytt hus, renovera..trivas med mitt hem (vilket jag inte gör nu) köpa en ny bil och bara kööööra, träna men hund, köpa valp, träffa vänner..nya vänner, äta ute, spendera en helg bara med familjen och ha roligt, skratta, åka bort med en vän och bara njuta, jag vill bli något.....inte bara vara ful, sjuk och enändig.. tråååååååååååååååk

Tack för mig /Zandra
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback