Trött!

Skrivet den 2008-10-19 klockan 12:35:02
Söndagar....bläää

Jag har ont i magen och är så jävla trött, jag sover ju så kasst!
Vaknade i morse av Nicole, kl var 06 och hon ville upp.. så de va bara att kliva ut den varma sängen och kissa henne och sedan blev det lite tv och vällning medans jag tog upp Nils som då vaknat och ville ha mat. Efter detta ville jag bara soooova igen och frågade Johan om inte han kunde gå upp och ta hand om barnen...(vilket ha max gör en gång om året) nämen oj..han gick upp och jag kastade mig i säng..vaknade efter 10 minuter då Nils skriiiiker och han slutar inte..så klart kan inte min kripp lyssna på detta och jag kan INTE sova så jag flyger upp tar Nils som då sitter skrikandes i Johans famn och bar honom (vilket alltid fungerar då han skriker) det tar då ca 10 minuter så stensover han på min arm och jag kan lägga ner honom i sin vagn! Vid det här laget är klockan nu 08 och det känns lönlöst att gå till sängen, så jag gör frukost....
Har nu bakat med Nicole och hon sover gott, Nils sover också och Johan jobbar, så nu väntar soffan på mig:-)

Go natt!!!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback