Torsdag!

Skrivet den 2008-10-30 klockan 09:24:02
Godmorgon!

Jag känner att jag snart borde skriva om lite roliga saker, men just nu är det bara tråkiga saker som händer, jag ska försöka ta lite fina kort och lägga upp, så det bli nått annat än bara missbruks snack här.

jag var ute hos mamma igår och skulle ta reggbeviset på hennes bil..men det kom inte, så jag får ringa idag och se om det kommit. Hon mådde sådär, det stank kattpiss och var ostädat mm..och hon klagade över benet och över magen, detta oroar mig endel då jag tror det är levern som säger ifrån nu, på hennes ul för nått år sedan var leven INTE fin och med den takten hon dricker nu så lär det inte må bra. Hon mår illa och har även kräkts och magrar av, ja, hon har flera symtom på att det är en skrumplever på g. Skall höra med henne idag om hon to en tid på vc när hon var där igår, måste ju kollas upp.

Pratade med maria på kommunen nu på morgonen och gar lite uppdatering, det blir iaf ett besök på måndag så får vi se var som händer, jag funderar på att åka själv ut, och lämna även Nils hemma, borde gå om jag matar vid 16, ja,ja vi får se.

Ha de bra!
kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback