Tisdag förmiddag!

Skrivet den 2008-10-28 klockan 10:36:30
Hesan!

Jag pratade igår med min moster och sedan ringde hon upp mig för att tala om vad polisen sagt. Polisen (en kvinna) hade åkt ut till mamma och knackat på, men hon hade inte öppnat, då ringde hon på mammas mobil som hon då hörde inne och mamma svarade. Polisen frågar om detta är (min mammas fullständiga namn) och hon svarar nej, jag heter gunilla. Jaha sa polisen men är du hemma? nej det är jag inte jag är på (en påhittad adress) men jag hör ju rundgången i telefonen och jag hör ju hur någon pratar, sa polisen! ja, det är min dotter zandra svarar mamma...(tack för den)
Så polisen säger att hon vill tala med mamma om anmälan mot hennes kille, och mamma svara, ja honnom vill jag inte veta av..vet du var han finns frågar polisen, ja han är också här!
fattar ni..godag yxskaft hela tiden..hjälp! Rätt också att försöka lura en polis! Polisen skulle försöka kontakta maria på kommunen och berätta vad som hänt. Jag försökta ringa nu på morgonen men Maria var ute, hoppas hon ringer under dagen.

Senare idag (om inget händer) så kommer malena hit :-D Ska bli kul! Vi skall ficka och prata..får se om jag skall baka nu eller om vi tar tigerkakan i kyken.

Kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback