Stackars hund!!! Jävla Vargar!!

Skrivet den 2008-10-05 klockan 14:18:05
Jag hatar gråben!!
Hur fan kan dom få vara så jävla många?? Skall man inte kunna ha sina hundar i skogarna?
Snart kommer de ta ett litet barns liv..jag blir så förbannad, nu är jag orolig över vår söta Niquita, hur skall vi våga släppa?? Det är ju inte rätt att låta en jakthund vara inne...just nu letar vi skyddsväst som hon skall ha på sig i vinter och så köper vi ny pejl som är suuuper bra skickar vart hunden är var 6:e sekund!
I fredags eftermiddag dödades en derver av en eller flera vargar utanför Uddevalla, tänker på hunden och på ägaren, måste vara fruktasnvärt!
Nä, vargen har engång utrotats och skall inte plateras ut så här..då blir det galet! Sen tycker jag det är fel att de är mer värda en oss människor, det är högre straff att döda en varg en att köra rattfull på ett barn!!


Stakars hund:-(
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback