Måndag morgon.

Skrivet den 2008-10-27 klockan 09:23:48
God morgon!

Sov gott i natt utan att telefonen ringde, skönt. Nu är jag bara skit nervör för vad som kommer hända idag, känns bara fel..vet inte varför!
Jag har funderat över Nils dop..det blir jätte många från Johans sida, och jag har ju stor släkt men vilka skall jag bjuda? Min farfar kommer och min mormor..sen lär väll inte men pappa komma..och mamma vet jag inte hur hon kommer vara då..vill inte ha en full mamma på Nils dop, det skall ju vara fyllt av glädje! Sen har jag ju inge syskon..men en massa kusiner..får se hur jag gör!

Om en stund skall vi åka till Nettan så Nicole får leka med Moa och Vilda och så får jag tänka på någe annat en stund, och komma hemmifrån. Stannar väll till ett eller nått, beror på Nils! jag saknar KAFFE! Får ta med mig proviva och dricka medans nettan dricker kaffe...

Kram
Zandra
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback