Måndag igen!

Skrivet den 2008-10-13 klockan 12:55:19

Hej på er!

Så var det en ny vecka, jag har inte bloggat på hela helgen..
skulle visa fina kort på när jag och Nicole bakade i fredags men på kvällen fick jag jätte ont i huvudet och inget hjälpte satt även i på morgonen men var ju tvungen att gå upp med barnen, det var jobbigt och Johan tog sovmorgon..grrrr!!!

På lördags kvällen kom Malena hit och vi lagade lax och hade trevligt, pratade hela kvällen och jag hade det jätte bra, hon var så snäll o hjälpte till med Nils på kvällen när han gärna skriker, så jag fick sitta ner lite:-)

Igår var Niquitas uppfödare här och visade en väst som skyddar vid grisjakt och förhoppningsvis även en vargattack, en väst skall vi köpa!

Så är det älgjakt idag då..Johan har skjutit en pinne, men lite väl långt bak..så han är sur och var tvungen att skjuta på tavla förut!

Jag lägger ut bilder på bullbaket en annan gång för kanmeran är på jakt!

Ha det bra!
Kram

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback