Kalas

Skrivet den 2008-10-04 klockan 17:47:20
Så, igår var vi och firade Johans bror peter för han fylde år och vi fick god mat och tårta najs:-) Nicole var glad och pratade livligt Nils var rätt så snäll och srek bara lite men sov rätt gott på en fäll. Peter fick Lasse åberg glas och en MASSA lotter av mig, johan och malena, lotterna hängde jätte fräkt i en gran, hehe.

Nu idag har Vi firat min mamma, Nicole var söt och avslöjade vad som var i paketet innan hon han att öpna det, hihi. En jätte fin halsduk iaf, mamma blev glad över den och så fick hon en fin blomma av Johans föräldrar med! Vi fikade och pratade, jätte tevligt! Nicole lekte med mammas kattungar, jätte söta:-) roligt att gosa mad kattungar när det är någon annas problem att bli av med de sen...

Det skall tydningen bli oväder här...blää så i morgon vet jag inte vad vi skall hitta på..får se..skulle behöva åka till min häst i blåsten, han är halt:-( jag har mega otur med min häst:-(

Tack för mig /Zandra
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback