Va,var det jag sa...

Skrivet den 2008-11-19 klockan 10:38:01

...Att vändingen från mamma skulle komma. Mamma ringde mig igår och det kännder rätt okej i början av samtalet, så frågade hon om jag pratat med moster maria och att mamma ville ha tag på henne, för att hon blir snart vräkt och har ingen stans att bo. Jag tar då upp Ann-sofie och att hon kan bo där, då blir mamma arg och menar på att i nått gästrun kan hon inte bo. jag tar upp djuren och att hon ev skulle ta boer djuren och hon sa ja, vad bra sa jag för det finns ju en lägenhet på mariero som väntar på dig. varpå mamma svarar alrig i livet att jag flyttar dit. jag kommer inte lämna mina djur..(som hon just skulle ta bort) ??? jag fattade noll. Aja..sen pratade hon om att nu skall hon flytta till sin kille..(åh nej) Sen kom det upp att hon skulle ta bort djuren igen..ska jag vara ärlig fattade jag inte hur det hängde ihop, men ändå, det kommer bli mycket svårt att få mamma till ett nytt boende! Och veckorna går...snart ska hon vara ute och grejerna med, lagras..nä..fy allt kommer lagom till Nils dop!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback