Vågar inte...

Skrivet den 2008-11-21 klockan 14:05:41
Jag borde ta och ringa mamma, och min moster, jag har inte ringt en enda idag.
Jag är rädd, jag vet inte vad jag skall säga, jag vill inte ringa till mamma igen och bråka i en timme, där hon skriker att jag är värdelös och att jag aldrig hjälper henne, att jag är på "deras sida" som hon säger. jag är så kluven.
Jag väntar på att moster maria skall ringa och säga om hon besökt mamma idag, hon skulle iaf ringa och prata.

Johan ska jobba lite kortare idag så när han kommer hem ska vi åka och handla, hoppas jag kan tänka på nått annat en liten stund. Min mage var för övrigt bra tills igår, i förrgår kunde jag äta som vanligt men igår ville den inte äns ha potatismos:-(
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback