Tisdag!

Skrivet den 2008-11-25 klockan 08:15:27
Maria på komunen skall ringa under dagen när hon pratat med mamma igen, det blev inte så att de åkte ut då mamma avböjde besöket! IGEN! Det kunnde ju åkt utan att ringt tyckte jag, men men, hon ringer mamma igen senare och skall då prata mer om boendet och att hon måste flytta.
Mamma ringde mig i går em och talade om att hon blivit bestulen på stan, vid bankomaten, så idag skall jag möta mamm och gå med henne in på banken för att legetimera mig så hon får ut pengar och beställa nytt kort. Sen är mammas fönster klart också, så vi får väll åka ut dit i dag, för att sätta in det nya. Johan jobbar på Stadsbudet idag, han kör Åmål så han är väll hemma vid 13.30 så då åker vi till mamma, tar nog banken då med.

Nils är fortfarande sjuk och Nicole med, hon är hemma idag med, hoppas på att kunna vara ute endel i dag iaf. Min mage klarade av en smörgås i går kväll:-) Soppan var värre men lite gick ju bra. Jag ger mig INTE!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback