Söndag morgon

Skrivet den 2008-11-23 klockan 08:30:35
Igår kväll pratade jag med mamma länge, hon var orolig över sin hund som enligt henne gick i sidled och sen bara låg. mamma vill ta bort hunden så hon slipper lida. Hon komtaktade vet som skulle komma ut men kl 23 ringer de och talar om att hon bor för långt ut. Jag hade ont i magen och låg sjuk hela dagen, fick i mig två glar prpviva på hela dagen och nervös för både mamma och ammningen, gjorde inte saken bättre. Somnade vid 00. Vaknade vid 02 va att Nils skerk men han ville ej ta bröstet :-( mjölken rann inte till och jag blev ledsen och orolig, när han somnat om såv vi till 06.30.
Jag har inte ringt mamma än, utan väntar om hon sover, sen får vi se hur vi gör med hunden. Jag har lyckats få i mig en banan, och hoppas på nått mer om en stund så jag inte behöver sluta amma (min skräck)!
Nicole har ögoninflamation och sover fortfarande, Nils sover igen nu så jag skall lägga mig på soffan en stund.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback