Söndag!

Skrivet den 2008-11-09 klockan 12:19:34
Så, jag har inte skrivit på nån dag, men det har inte varit lungt för de...vi var ute hon mamma i fredags och satte för hennes fönster lite bättre och lagade pannan som inte gav någon värme. Hon var ledsen och orolig och viste inte om hon ville flytta till ann-sofie! Bla, bla, bla....samma visa om och om igen!
Tyckte det var trist att Nicole grän när vi åkte och ville vara med mormor, att hon inte fattar det!!!
ja, ja..inte lätt jag vet..för det är en sjukdom...bla...bla...*arg*

Magen har gått från kass till ok till kass...till RAS!!! nu kan jag inte äta något mer än, fisk, soppa och sallad...detta är trist, proviva går ner med igår efter Jhohans kalas fick jag jätte ont. Jag åt två bullar och en jätte liten bit tårta och drack proviva till! men fan va ont jag fick!

Nä, nu får jag sluta...för jag är för grinig.
fars dag, ha.. om man har en far vill säga!

Här hemma firar vi Johan, två dagar i rad.
GRATTIS ÄLSKLING!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback