Snart dop.

Skrivet den 2008-11-13 klockan 14:52:32

Jag måste räkna ihop hur många vi blir till dopet! jag har ju inte äns frågat alla, och snart är det ju sista november.
Funderar på att laga mat till dopet, typ älgstek eller nått, Johans mamma ville hjälpa till, för vi skall ju ha dop fikat, eller ja, dop middagen där, för här hemma får då rakt inte alla gäster plats.
Men asså, jag kommer inte klara av att Johans mamma skall laga maten, för det vill jag göra själv, jag tycket att hon lagar jätte god mat, men jag är sån att skall jag göra någont så gör jag det med hela hjärtat, (ehh..iaf matlagning)
Så undra om jag kommer stå med flera stekar dan innan dopet, skulle tro det:-)

Sen va det ju det där med mamma, hmm funderar på hur jag skall göra, som hon var idag skulle jag lätt vilja ha henne med på dopet men asså, hon är inte fräch, långt ifrån....
jag får het enkelt fundera lite till..

Idag kom Nicoles dagis kort hem med posten:-D
Gissa om jag blev glad, så sööööt, fast hon gillade nog inte kameramannen så hon ler lite halv hjärtat och med sned mun, aja hon är söt ändå. På gruppfottot drar hon upp tröjan, och visar magen hehe tok!
Skall lägga in det här på datorn och visa er, men det får bli en annan gång.

Här kommer två andra bilder på min underbara Nicole!!





Söta Nicole


Söta Nicole

  

Kommentarer
Postat av: Noomie

söt tjej :)

2008-11-15 | 18:12:06
URL: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback