Nöjd!

Skrivet den 2008-11-13 klockan 13:20:51
Hemma igen nu efter att varit ute hos mamma. Min moster kunde inte fälja med då hon skulle till vet med hennes hund, men vi skall försöka åka ut tillsammans i morgon.
Jag fick tag i reggbeviset efter att ha väntat på posten i evigheter, så nu är bilen avställt, BRA! En sak ur världen!

Pratade lite om framtiden med mamma och det gick bättre än jag trott, just idag var hon inne på att försöka få ut en vet till hunden och ta bort henne när hon får pengar. Vad säger man..både bra och sorligt, hunden är ju många år nu, men ändå det är en livskamrat! Nu pratade hon om att flytta till marierovägen i stan, och det är ju den bästa lösningen!
Just nu känner jag mig hoppfull! men vågar inte ta ut något i förväg då hon har vänt förr...

Fortsätt och håll tummarna!!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback