Älskade Morfar.

Skrivet den 2008-11-26 klockan 19:40:43
Idag är det tre år sedan som min morfar gick bort i cancer. han hade varit sjuk en lång tid och i slutet var det inte mycket kvar, han sov de sista dygnen och gick bort med familjen omkring sig.
Min morfar har betytt så mycket för mig, vi har haft så roligt när jag var liten och jag saknar honom enormt.
Morfar var en mästare i köket och i mitt hjärta finns minnen av det otroligt goda middagarna han gjorde!
Morfar hjälpte mig efter skolan, han hjälpte till med pengar och körde mig till stallet, min morfar var VÄRLDENS BÄSTA MORFAR!

Ikväll tänder jag ett ljus på trappan till minne, jag saknar dig morfar!
Tusen kramar från Zandra
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback