Måndag med möte!

Skrivet den 2008-11-03 klockan 08:19:33
Gog morgon!

Så, var det måndag igen, och idag skall jag på möte med min moster och Maria från komunen. Vi skall mötas vid fem och åka ut till mamma, i hopp om att hon skall vara hemma..eller öppna! Pratade med mamma i helgen och hon var nu orolig för att hon skulle vräkas den 1 nov och inte 1 dec som det var sakt...detta får vi reda ut!
Mamma talade också om för mig att hon inte har något annat val än att flytta ut till sin kille:-( vilket gör att hon kommer må mycket dåligt och dricka mer och tillhöra en annan kommun!!!
Nä, nu får jag hålla tummarna för att vi kan fa mamma att vilja ta en lägenhet i stan, det vore så bra!
Magen börjar bli bättre nu:-) det är jag glad över, hoppas den klarar av dagen bara!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback