Lördag med sol

Skrivet den 2008-11-01 klockan 11:54:33
Hej och god förmiddag!

Så, vad skall man hitta på idag tro? ja, solen skiner ute och när jag gick upp vad det sju minus ute, brrr..
Johan är ute i skogen och jagar med Niquita, han provar också vår nya pejl, en Garmin Astro! han ringde förut och talade om att Niquita drev fram en bock til honom, som just nu tas ur:-) Grattis Niquita årets första bock!!

Vi skall ta oss till gravarna i em, när det är slut jagat. Det var länge sedan jag var vid gravarna och det skall bli skönt att vila tankarna lite och bara minnas... tända ljus!

Allt som sker med mamma har gjort mig skör, just nu kan nog inget liva upp mig..allt känns bara fel och eländigt. fast jag är så glad över mina goa ungar:-) De är det bästa som hänt och de bästa som finns:-D

Nu skall jag ta min son och ge honom lite käk!

Kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback