Nils dop.

Skrivet den 2008-11-30 klockan 18:23:51

Jag skrev i går kväll men jag måste gjort nått fel för det försvann, hmm, mysko!
Igår handlade vi inför dopet iaf och jag lagade rådjurssadel hela em och kvällen, samt en fiskgratäng.

Idag döptes lilla Nils:-) det blev jätte lyckat och han var så snäll i kyrkan, sa inte ett ord. Allt var så fint. jag mådde inte så bra just innan dpoet men det gick över sen, jag fick bra stöd av min ena kusin, så skönt att inte behöva förklara utan att hon viste vad det handlade om!
Efter dopet blev det först fika och sedan åkte jag lite tidigare och förberädde middagen som blev sååååå god (enligt de andra) Ja, jag smakade lite och det var ju rätt ok;-) hehe
Mamma var bra, hon värkade ha en bra dag och det gjorde allt lättare!

Bilder kommer senare! Nu skall jag vara med barnen!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback