Kläder och ögoninflammation

Skrivet den 2008-11-28 klockan 09:00:35
Igår var jag iväg med min kommpis Malena för att handla kläder till dopet, vilket inte var helt enkelt, hjälp vilken djungel. jag kollade säkert runt i nån timma innan jag äns provade nått och sen provade jag hej vilt men blev inte nöjd, jag har så svårt då jag vill känna mig bekväm men ändå fin. Det fanns ju så jävla fina klänningar och kjolar nu men myckar var lite väl för att ha på ett dop. Tillslut blev det en lila klänning men lite plagg att ha till. Ett par jeans, en lång skjorta, leggings, örhängen och kläder till Nils blev det med. jag är INTE klar, och Johan måste till Överby idag, han måste ha skor mm..och Nicole också, bara att hon är sjuk..och igår kväll fick jag också ögoninflammation och en timma senare fick johan det med! Vet inte hur vi ska lösa detta med handlig och dop!!
jag har lite smått panik, jag måste inhandla allt till rådjussadlarna och ha tid och årk att laga dom, jag har aldrig gjort de förut, nog för att jag älskar att laga mat och gillar att bjuda på middag men nu vet jag ju inte om det blir gott :-S vilken utmaning!
jag måste städa iordning här hemma idag, härre gud vad saker det ligger överallt, hyllor isär och lådor här och där + allt som är i vanliga fall...leksaker disk, tvätt.. det kommer bli en låååång dag!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback