Ingen flytt....eller?

Skrivet den 2008-11-26 klockan 08:12:35
Igår var det fullt upp med att ringa runt och planera för flytten som skulle gå idag, allt var klart men när jag pratade med mamma på stan igår sa hon att hon inte var färdig för att flytta än!!? Nähä, men då hjälper vi dig med det sista tyckte jag, men nej mamma skulle inte flytta, det går inte sa hon.
Jag pratade med Ann-sofie och maria och maria på kommunen och vi skulle bara ringa upp mamma och säga att det vist blir flytt "Bara ringa upp" och det föll på mig..jag tog det snällt och förklarade att vi alla tagit ledigt och att Johan lånat en lastbil så vi måste ta det nu, i helgen är det dop och de andra jobbar. Stadhjälpen kommer på fredag. Vad jag än sa så var det nej, hon kan bara inte flytta.
Dett känns så fel att det skall vara jag som nästan tvingar mamma ut ur hennes lägenhet, jag har så go lust att bara vänta och se, inte hyra och boka en massa.
Nu på morgonen skall maria på komunen ringa mamma och sedan ringa mig, vi får se vad hon säger. Sen skalla jag ringa mamma.

Jag skall försöka skriva mer senare idag, lite mycket nu bara när båda Nicole och Nils är sjuka..jag skall ringa BVC sen och prata om ögoninflammationen. På söndag är det ju dop, och jag vill inte ställa in!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback