Det gör för ont...

Skrivet den 2008-11-22 klockan 07:55:58
Igår efter vi var och handlade skulle vi köpa pizza, för det hade jag lovat Nicole, jag har köpt sallad när det köpt pizza förut men nu ville jag också få äta nått fett och slavsigt, det va ju så länge sen. Jag åt inte mycket för jag ville känna efter och det känndes bra..till en början, sen small det till i magen och jag gick omkring som en fällkniv! AJ, AJ, AJ! jag hade så jävla ont i magen, att Johan fick ta hand om båda barnen, ge Nils gröt och natta Nicole, jag stod inne på toa hängande över skötbordet som jag skulle föda barn och va så nära att kräkas av smärtan i magen när det skar och högg. Efter hela kvällen på soffan och på toa gav smärtan efter och jag somnade.
Nu på morgonen har jag fortfarande ont men om jag tänker på igår känns detta ingen ting.
Nu skall jag göra i ordning frukost till familjen, jag får dricka proviva.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback