Är det fredag?

Skrivet den 2008-11-28 klockan 14:10:03
Eller? Det känns som ty..ehh aaa..tisdag kanske, så trist! vad gör man? jag är så sugen på att laga någon god middag, hmm men vad? ja, menar jag kan ju inte äta nått:-( Blää, jag önskar mig en STOR fin älgstek, med trattis sås och potatis gratäng, eller varför inte hassel?! Mmmmm..gud så underbart gott! Åter till värkligheten så blir det väll soppa. Nä, soppa, igen..det får bli en köttbit åt familjen och potatis gratäng åt mig. Så får det bli, just nu iaf jag lär ändra mig. jag vill stå vid spisen och njuta, men känns så trist att laga mat när jag har ont! I morgon lär jag iaf få laga mat, inte någon som har tips på rådjursadel? jag har lite tankar men inget spikat!

Jag pratade förut med min ena moster, Maria. Hon hade pratat med mammas advokat och nu kommer inte mamma flytta, ja, snacka om vändning...så advokaten skall prata med mamma och även jag (igen) och se om vi kan lösa detta. Vi letar vidare efter en lägenhet i stan så kanske hin iaf kan ta ett boendestöd och så flyttar hon inte ihop med den där galningen till kille! Det lät på mamma som om hon var lättad, och ville försöka få rätt i denna sak!
men samma problem kvarstår ju som förr...HON DRICKER!

  

Kommentarer
Postat av: Malin

Jasså vart bor du då? :)

2008-11-28 | 17:37:02
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback