Vilken jul!

Skrivet den 2008-12-26 klockan 09:45:11
Hallå!
Jag har inte kunnat skriva på några dagar då jag legat helt utslagen på soffan. Nicole fick ju jätte hög feber på fredagen eller på natten till fredagen och sen på lördagen fick jag också feber, jag hade över 39 grader i flera dagar och mitt huvud gjorde så ont, jag kunde inte äta inte sova inget, jag var så sjuk så fy fan... på söndagen kräktes jag av den höga febern och fick inte i mig nått, började med vättskersättning men har ännu inte fått in den rätta rutinen på mat igen. Nicole hade närmare 40 och även över några gånger hon äter ochså dåligt och hennes feber går upp o ner, igår 37,2 och i natt 39,7 fattar inte hur det kan svänga så. Lille Nils blev sjuk på julafton och har varit uppe i 40,5 stackarn nu värkar han vara på g att bli frisk med vill inte äta:-( inte tutte och inte flaska:-(
Nä, nu skriker han...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback